About



The first written mentioning of the Prem Castle dates into the 13th century. The first owners of the castle at that time were the Lords of Duino, vassals of the Patriarch of Aquileia. In the year 1399 the family became extinct and the estates were taken over by the Walsee family.

V pritličju gradu se nahaja notranje grajsko dvorišče, ki ga na zahodni in južni strani zapira obzidje s kamnitimi zobci. Dvoriščna fasada vzhodnega trakta je razgibana z nadstropno arkadirano ložo. Sredi zatravljene površine dvorišča je ohranjena cisterna za vodo z novejšo preprosto okroglo kamnito krono.